BITSOL computers

Specialiteit: persoonlijke service

  • NIEUWS
  • COMPUTERS
    • LAPTOP
    • MINI PC
    • ALL-IN-ONE PC
    • BUDGET PC
    • LIGHT PC
    • STANDAARD PC
    • POWER PC
    • MICROSOFT OFFICE
  • PRINTERS
  • SCHERMEN
  • KLARE TAAL
  • INFO

Eerste hulp bij computer problemen: opnieuw opstarten

kies voor “Opnieuw opstarten”, niet afsluiten en zelf opstarten

keep-calm-and-reboot-small

De eerste stap bij computer problemen: opnieuw opstarten!

Vanaf Windows 8 wordt “snel opstarten” gebruikt, hierdoor gaat de computer bij het uitschakelen in een “mini” slaapstand.
Bij het opstarten moet niet alles opnieuw gestart worden, hierdoor start de computer sneller op.
Wanneer men bij aan/uit kiest voor “Opnieuw opstarten” wordt alles wel opnieuw geladen en kan men problemen oplossen.

Naast het opnieuw opstarten van de computer(s) kan het ook nodig zijn om printers, modems, wifi-zenders, …. opnieuw op te starten.

Printer opnieuw opstarten: printer uitschakelen, stekker uit stopcontact, op aan/uit knop drukken, stekker terug in stopcontact, printer inschakelen.
Modem, wifi-zender opnieuw opstarten: stekker uit stopcontact, doe dit bij alle toestellen, na 1 minuut stekker terug in stopcontact.

Benny Boone

TEAMVIEWER

TeamViewer QuickSupport downloaden TeamViewer downloaden

FACEBOOK

BITSOL computers

CONTACT

Benny Boone
Fortem 16
8690 Alveringem
di-vr: 9-12u30 & namiddag op afspraak
za: 10-12u & 14-17u

0496 53 46 87
benny.boone@bitsol.be

Copyright © 2023 · Dynamik-Gen on Genesis Framework · WordPress · Log in